مهاجر چرم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه


عنوان: جهان قشقایی
حجم: 3.63 مگابایت
توضیحات: جهان قشقایی سوغاتی
 
 



عنوان: هایده
حجم: 1.52 مگابایت
وضیحات: هایده سوغاتی
 

 

 


متن ترانه در ادامه مطلب می باشد 

وقتی می یای صدای پات از همه جاده ها میاد
انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد
تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن میرسه
هر چی که جادست رو زمین به سینه من می رسه
آآآآآآآآآآآی 
ای که تویی همه کسم، بی تو میگیره نفسم، اگه تو رو داشته باشم، به هرچی میخوام می رسم به هر چی میخوام می رسم
وقتی تو نیستی قلبمو واسه کی تکرار بکنم ؟
گلهای خواب آلوده رو واسه کی بیدار بکنم ؟
دست کبوترای عشق واسه کی دونه بپاشه ؟
مگه تن من می تونه بدون تو زنده باشه ؟

ای که تویی همه کسم، بی تو میگیره نفسم، اگه تو رو داشته باشم، به هرچی میخوام می رسم به هر چی میخوام می رسم
عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو 
عمر دوباره ی منه دیدن و بوئیدن تو 
نه من تو رو واسه خودم، نه از سر هوس میخوام
عمر دوباره منی، تو رو واسه نفس می¬خوام
ای که تویی همه کسم، بی تو میگیره نفسم، اگه تو رو داشته باشم، به هرچی میخوام می رسم به هر چی میخوام می رسم
وقتی می یای صدای پات از همه جاده ها میاد
انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد
تا وقتی که در وا میشه لحظه دیدن میرسه
هر چی که جادست رو زمین به سینه من می رسه
آآآآآآآآآآآی
ای که تویی همه کسم، بی تو میگیره نفسم، اگه تو رو داشته باشم، به هرچی میخوام می رسم به هر چی میخوام می رسم

 
 

نظرات  (۵۹)

خب آهنگ اولی چون که زنه که نمی تونم گوش بدم، 
دومی هم که اولش رو گوش کردم همون توپس توپس اولش رو گوش دادم دیگه...!!!
پاسخ:
متن آهنگ هست بخونید .واقعا زیباست و پر معنا 
  • اااااااااااااااااا
  • دانلودنمیشه که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    راستش لینک دانلود رو برداشتم
    کاش ایمیل داشتین واستون میفرستادم

    دانلود نمیشه که.... مسخره

    پاسخ:
    دیگه ببخشید لینک دانلود رو برداشتم

    دانلود نمیشه........لوس


    مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    عالی بود
    ممنون خیلی زیبا بود و راهت دانلود کردم متشکرم.............................بوووووووووس
    سلام میشه آهنگ رو برای من میل کنید ؟لطفا؟
    پاسخ:
    سلام ایمیل کردم 
  • نازنین انصافی
  • واقعا قشنگ

    سلا میشه ای اهنگوبرام ایمیل کنی به خدا یه هفتس تواینترنت دنبالشم اصلا همه لینکاش برداشته شده

    پاسخ:
    سلام براتون ایمیل کردم .
    سلام خیلی بد بود البته با صدای هایده
    ولی با صدای عشق من علی لهراسبی که آهنگ تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوپه توپه
    پاسخ:
    سلام مگه لهراسبی هم خونده !!!!!!!! به صدای هایده میگه بد
    تو دیگه کی هستی
    عاشق بانو هایده هستم هم خودش هم آهنگاش مخصوصا این ترانه که روح آدمو نواش میده

    میشه اهنگو واسم ایمیل کنید؟؟؟

    پاسخ:
    سلام به روی چشم
    ولی برای اینکه بخوام ایمیل کنم باید آدرس میلتو میذاشتی :-))))
    سلام و تشکر
    دلنشین بود
    در صورت امکان برام ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام ایمیل کردم 
    لطفا آهنگ سوغاتی خانم هایده رو برام ایمیل کنید. ممنونم.
    پاسخ:
    سلام ایمیل کردم 
    سلام میشه لطفا برام ایمیل کنید. متشکرم
    پاسخ:
    سلام ایمیل کردم 
    baram mail konin man in ahango kheyli dos daram
    پاسخ:
    سلام ارسال کردم .
    سلام.لطفا برام ایمیل کن.
    پاسخ:
    سلام ارسال کردم .
    سلام میشه لطفا سوغاتی را برام ایمیل کنید.ممنون
    پاسخ:
    سلام ارسال شد به ایمیلتون
    سلام میشه لطفا سوغاتی را برام ایمیل کنید.ممنون
    پاسخ:
    سلام ارسال شد به ایمیلتون
    bara manam email konin lotfan..
    پاسخ:
    سلام ارسال شد به ایمیلتون
    سلام برام ایمیل میکنی خیلی فوریه ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام ارسال شد به ایمیلتون
    سلام خل شدم اصن نمیتونم دانلود کنم بی زحمت برای منم ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام ارسال شد به ایمیلتون
    سلام: میتونید این آهنگو برام ای میل کنید؟
    سلام من این آهنگو خیلی دوس دارم اگه میشه لطفا برای منم میل کنید سپاس
    مرسی از شعر زیبای این آهنگ....
    سلام و‌ادب،لطفا برای من هم بفرستید.ممنون.ایمان
    سلام ممکنه برام آهنگ سوغاتی هایده رو برام ایمیل کنید . ممنونم

    ای باباچرادانلودنداره پس؟

  • حمید رضا خلیقی از شیراز
  • درود به شرف  بچه های خوب  قفس خاطرات و مخاطبانش

    ما رابردید به دنیایی از خاطرات در دهه  پنجاه ، اکنون تومحل کارم هستم قبلا از اینکه  بیام سرکار  یکی از دوست های  همان نسل رو دیدم  احوال این اهنگ پرسید و از من خواست  سرچ کنم ، که قرعه به نام سایت خوب شما  افتاد و این اهنگ زیبا که خدا بیامرزدش  جهان  قشقایی  که در محله ای  به نام  گودخزینه شیراز بچه محل بودیم . یادش بخیر . خدا بیامرزه اسطوره  آواز ایران  سرکار خانم  هایده .

    برای شما بچه های خوب قفس خاطرات ارزوی سلامتی و کامیابی دارم .

    حیف که نمیشه دانلود کرد اما دیدم توی یکی از پیام های  مخاطبین  خواسته بودید  ایمیل  ارسال کنه من از شما ممنونم  ایمیلم ارسال کردم  منتظر  شما هستم .

    قربان شما دوست .

    شیراز - خلیقی ساعت 19 پنجشنبه سوم بهمن ماه 92   

    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم / شما لطف دارید 
    عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی .
    پاسخ:
    :-)
    سلام.اهنگ دانلود نمیشه.ااااااااااااااااااااااااااااه
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    Johari.dariush@yahoo.com
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام.میشه واسه منم ایمیل کنین؟البته با صدای هایده!خواهش میکنم...
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام اگه میشه لطفا برای منم ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام ...هر کاری میکنم دانلود نمیشه...میشه برام ایمیل کنین!!!
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلاممممم....اگه میشه واسم ایمیل کنین لطفااااااا
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .

    لطف میکنید برای من هم ایمیل کنید؟ صمیمانه سپاسگزارم.

    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .

    لطف میکنید برای من هم ایمیل کنید؟ صمیمانه سپاسگزارم.

    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام آهنگ بسیار زیباست
     ممنون میشم اگر به من آهنگ رو ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام میشه اهنگ سوغاتی هایده رو برام ایمیل کنید.ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    عااااااااااااااااااللییییییییییییی بود
    پاسخ:
    :-)
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .

    شرافتا برام ایمیل کن

    دمت گرم

    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام میشه آهنگشو با صدای هایده برام ایمیل کنید لطفا؟
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    ایمیل کنید 
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    لططططفا اهنگ سوغاتی هایده رو ایمیل کنیییید
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام لطفا برام ایمیل کنید ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام اگرشد بی زحمت ایمیلش کنید باسپاس
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    من خیلی وقت بود دنبال این اهنگش بودم که بلاخره تونستم دانلود کنم
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام میشه لینک دانلودشو برام بفرستید ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    salam.mamnoon misham  ahang soghati ro barayeh man mail konid
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    ممنون واقعا" سلطان صدا هست. عاشق صدای هایده ام 
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام خیلی قشنگ بود اگر امکانش هست هرچی اهنگ هایده را دارید واسم ایمیل کنید.اطفففففففا

    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام داشتن این اهنگ برام خیلى مهمه,  میشه بفرستینش برام؟لطفا
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام داشتن این اهنگ برام خیلى مهمه,  میشه بفرستینش برام؟لطفا
    پاسخ:
    سلام
    آهنگ به ایمیل ارسال شد .
    سلام میشه لطف کنین اهنگو به من ایمیل کنین مرسیییییی
    سلام و خستهدنباشید محشره اگه میشه ایمیل کنید واسم خدامرسی 
    سلام داداش لطفا آهنگ رو برام میل کن خیلی دنبالش گشتم ولی فیلتر کردن اگه میل کنی ممنون میشم ♥♡
    درود 
    پست ارسالیتون زیبا بود
    لطفا هر دوتا اهنگ برام من هم میل کنید 
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی