مهاجر چرم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

علاقه مندان به موزیک های ریمیکس و موزیک های ترکی حتما دانلود کنید 

بروی لینک زیر کلیک کنید 

 

متن و آهنگ لاپ ایستسن بیرالاردان گدرم

 

لاپ ایستسن بیرالاردان گدرم
تکی سن خوشبخت اولاسان یاریم
اورین نه ایستیرسه ائدرم
تکی سن خوشبخت اولاسان یاریم
منه آیریل دیرسن آیریلارام
قویی سن دین اولسون
ایستمیردیم بیزی ایستمینلر
سوینیب ال چالسین
یاشا حیاتووی ایستدیین کیمی
درد غم منه قالسین
بیر جان ندیر کی سنون اوچون اولرم
تکی سن خوشبخت اولاسان یاریم
منیمله اوز اوزه گلسن دایانییب قانووی قارالتمارام
سنی من گورنده وررم سالام هش زامان اونوتمارام
من یاشادیغیم آجی گونلری سنه من یاشاتمارام
دوس دییب دردیمی سنله بولرم
تکی سن خوشبخت اولاسان یاریم
سوروشسالار کی نیه آییریلدیز دمه سنددیر گوناه
منیم آدیمی ور دنن من نه ادیم او سونددیر گوناه
دسه لر بیله بیله نیه سودین بس ده کی منددیر گوناه
اینانماسالار چاغیرسان گلرم
تکی سن خوشبخت اولاسان یاریم
اونوتماغ ایستیرم اونوتمیام اوریم سنی دسن
اورییم باجارماسادا اوزومی گورمیسن
اشاغی گدیم گری بورالاردان یریمی بیلمیسن
گری دونممییم اوچون سوز وریرم
تکی سن خوشبخت اولاسان یاریم

 
 
 
متن و آهنگ برو خوشبخت بشی از پویا بیاتی : 
 
 
منو یادت نمیاد میدونم
تا همینجاشم ازت ممنونم
دیگه حتی نفسم در نمیاد
کاری جز دعا ازم بر نمیاد
برو خوش باش برو شیرینم
من به آینده ی تو خوشبینم
برو که الهی خوشبخت بشی
مثل من درد جدایی نکشی
نوش جونت همه ی بی کسیام
برو خوشبخت بشی
منو ول کردی با دلواپسیام
برو خوشبخت بشی
اگه رفتی اگه تنها موندم
برو خوشبخت بشی
اگه تو خاطره هات جا موندم
برو خوشبخت بشی
نوش جونم که همش دلتنگم
نگران من نباش
اگه گریه داره این آهنگم
نگران من نباش
اگه عمرم داره از کف میره
نگران من نباش
اگه هر شب نفسم میگیره
نگران من نباش
کاشکی میشد با دلم میساختی
تو هنوز دل منو نشناختی
کاش مث گذشته عاشق بودی
کاش همون آدم سابق بودی
برو خوش باش برو شیرینم
من به آینده ی تو خوشبینم
برو که الهی خوشبخت بشی
مثل من درد جدایی نکشی
نوش جونت همه ی بی کسیام برو خوشبخت شی
منو ول کردی با دلواپسیام 
برو خوشبخت بشی
اگه رفتی اگه تنها موندم 
برو خوشبخت بشی
اگه تو خاطره هات جا موندم
برو خوشبخت بشی
نوش جونم که همش دلتنگم
نگران من نباش
اگه گریه داره این آهنگم
نگران من نباش
اگه عمرم داره از کف میره
نگران من نباش
اگه هر شب نفسم میگیره
نگران من
نگران من
نگران من نباش


 

 

نظرات  (۵۰)

  • محمد علیزاده
  • بسیار زیبا..
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • اپم قابل توجه بی معرفتا
    پاسخ:
    :-D
    سلام
    آدرس وبلاگ ترانه سکوت تغییر کرده؛لطفا منو با عنوان تــــرانه سـکـوت و آدرس http://taranehsokot.ir لینک کن.
    ممنون
    سلام برزگوار
    داغ کردیم تصمیم گرفتیم به روز شیم تشریف بیارین و ما رو از نظرات با ارزشتون بهره مند کنیم
  • سفیـــر نـــور
  • وقتے مےگویم : بـرایم دعـــآ کن!

    یعنے کم آورده ام....

    یعنے دیگر کـآرے از دسـت خودم براے خودم بر نـمےآید!

    من بہ شهـآدت مـحتآج ترم تـآ زندگی!

     پس ؛ برایم در این شبها آرزوے شهـآدت بر لب داشتہ بآش....

    فقط

    「「 *شهــ ـادت* 」」....

    چہ بهـتر در کـــــــربـلـا .... ...!

    التماس دعا رزمنده
    یازهرا(س)


  • واحد فرهنگی
  • ‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
    امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.
    حسینیان !!!
    کاش ... هنگام حشر ، وقتی خدا بگوید : چه داری ؟
    سر برکند حسین و بگوید : حساب شد ...[گل]
  • ابراهیم اسفندیاری
  •  سلام بزرگوار
    هر جا و در هر زمانی به شما نیاز است شما حاضر باشید؛ این می شود بسیجی. امام خامنه ای (ره)
    با موضوع بسیج بروزم...لطفا در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید.
    منتظر حضور پرمهرتان هستم
    موفق باشید
    یا علی
    آی بیست ساله ها، سی ساله ها و...
    پست جالبییه تشریف بیارین خوشحال می شیم
  • علی صداقت
  • امام على علیه السلام :

    حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَیونِسَ الرِّفاقَ؛
    خوش اخلاقى روزى هارازیادمى کندومیان دوستان انس والفت پدیدمى آورد.

    نهج الفصاحه، ح 781
  • ابراهیم اسفندیاری
  • سلام بزرگوار
    اللهم احفظ امامناالخامنه ای باالقرآن
    با موضوع( آرامش دل )بروزم.
    منتظر حضورپرمهرتان در وبلاگ پرچمداران بصیرت هستم
    موفق باشید
    یا علی

    سلام...
    خدا قوت
    کربلا نصیبتون...


    بروزیم با عناوین :
    ثبتـــــــــــــ شــــــد
    من حســـــــین ، یکــــــ افراطی

    با حضورتون خوشحالمون میکنید..
    یا علی...
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • بی معرفت شدیددیگه با ماسرنمیزنید؟؟:(
  • سلمان محمدی
  • سلام ،بروزیم در صورت امکان ما رو لینک کنید www.rozeha.blog.ir
    سلام..
    بروزیم..
    با حضور و نظراتتون خوشحالمون میکنید..
    ممنونم..یا علی
  • سفیـــر نـــور
  • وقتی عقـــل، عاشـــق شود ...!

     عشـــق، عاقــــل میشود و ...
    !

    شهیـــــــــد میشوی .... !


     ***شهید دکتر مصطفی چمران***



    ┘◄ التماس دعای فرج + شهادتــــــ

    دعامون کنید همسنگر!

    ❀یازهرا(س)




    سلام..
    خداقوت..
    بروزیم با چند جمله با خاتمی..
    یا علی..
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • اپم قابل توجه بعضیا
    آقای بهجت (رحمة الله علیه) :
    روایت دارد که در آخر الزمان همه هلاک می شوند به جز کسانی که برای فرج دعا می کنند گویا همین دعا برای فرج یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است . همین مرتبه ای از فرج است .
    مطلب دیگر این که اگر کسی دعا برای فرج بکند آن شخص معتقد به آخرین رکن ایمان است .
  • سلمان محمدی
  • سلام ، با چندتا روضه بروزیم...
    http://rozeha.blog.ir
    سلام..
    بروزیم..
    با حضورتون خوشحالمون میکنید..
    یا علی
    خـــاکـــــــ باید بر سر کرد ــــــــــ ؟!!

    سلام
    بروزیم
    با حضور ارزشمندتون خوشحالمون میکنید
    سلام ان شاالله موفق باشین به سایت منتظرپاتوق سربزنید.
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • با سلام دوست عزیز
    لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
    نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
    با تشکر
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • اپـــــــــــــــــــــــــــــــم
  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری ...
    ان شالله که همیشه خوب باشی ...
    مدت زیادی بود که نبودم ...
    ینی ... لایق نبودم ...
    الحمدلله دوباره فعالیتمو تو بلاگ شروع کردم ...
    ایندفه یه بلاگ زدم...یه مقدار تو مدیریتش، تفاوت هست...حالا ان شالله خودت میای میبینی...
    آدرسشم ... اینه ...
    www.hamsangari.blog.ir 
    راستییییییی ...
    بلاگ قبلیمو(st-babaeian) پاک کردم ...
    تو این بلاگم لینکتو گذاشتم ...
    ان شالله اگه قابل میدونی، لینکه جدیدمو تو صفحه ی خودت بذار ...
    ممنونم ...
    برام دعا کن ...

    + یازهرا(سلام الله علیکِ)
    سلام بزرگوار! با یه پست امیدوارانه به روزیم تشریف بیارین
    سلام
    انجمن ترانه سکوت راه اندازی شد، ثبت نام کنید و به جمع ما بپیوندید، خوشحال میشم...
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
  • ابراهیم اسفندیاری
  • سلام بزرگوار
    موضوع : 14 اسفند در روستای برگه چه روزی است؟
    روستای برگه از توابع شهرستان ساری است.
    منتظر حضور پر مهرتان در وبلاگ ( پرچمدران بصیرت )هستم.
    موفق باشید
    یا علی
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــ خدا قوتـــ
    توی این شهر شلوغ زیر نگاه شهدا چقدر مثل اونا عمل می کنیم
    توی این شهر شلوغ روی خون شهدا راه میریم اما چقدر مثل اونا راه میریم
    توی این شهر شلوغ روزها میرن و میان اما چقدر از روزهای ما مثل اوناس
    توی این شهر شلوغ عکس شهدا رو در و دیوار می درخشه اما چقدر هم مسیر آنهاییم...
    نمی دونم ولی توی این شهر شلوغ از بزرگ تا کوچیک همه مدیون اینا هستن ولی چرا با دیدن عکس شهیدا هنوز داریم عکس شهدا عمل می کنیم؟؟
    +
    اگهـ روزیم نشد اربعین کربــ بلا
    اگهــ روزیم نشد مشهدالرضا
    حالا اگهــ خدا بخواد فردا دارم میرمــ کربـــ بلای ایران
    "بهــ روزمــ "
    ++
    اگر قابل باشم دعاگویتان هستم
    +++
    دعاکنید دست خالی برنگردمــ
    ++++
    یازهراکربــ بلا ان شاء الله
  • طلبه جهادگر
  • این چند روز همش صدای پیرمرد روستایی تو گوشم می پیچه، ازپشت تلفن می گفت:
    حاج آقاچراغ مسجدمون خاموشه، حضرت زهراهم اینجا غریبن طلبه ها کی میان!؟
    دیدن عکس های ناب از جهادی طلاب و توضیحات اردوی نوروز 93 در:

    سلام ...
    :)
    زیبا بود ...

    لینک شدید ...
    حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود  
    خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

    ای که ره بستی میان کوچه‌ها بر فاطمه  
    گردنت را می‌شکست آنجا اگر عباس بود
    :)
  • ایمان ایکس
  • سلام یگانه مهاجر
    خوبید ؟
    من بعد از 9 ماه بالاخره آپ کردم
    اولین پست تو صفحه ی اصلی
    راستی :
    تو نظرسنجی (منوی سمت چپ ، قسمت صفحات ویژه ) شرکت کن
    اگه دوستداشتی توخبرنامه ی پیامکی (اولین عکس تو ستون سمت چپ ) عضو شو
    تا هر وقت پست جدید گذاشتم برات سریع یه پیامک اطلاع رسانی بیاد
    ------
    صبر کن وبلاگم کاملا لود بشه
    حالا بیا پست رو بخون
    منتظر حضورت هستم
    امضا : ایمان ایکس » گاه نوشته های من ...
    ____________________$$$$$$$
    _____________________$$$$$$$$$$
    __________________$$$$$$$_$$$$$$
    _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
    _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
    __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
    __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
    _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$
    _$$$_$$_$$$$$$$$$$$
    $_$$$$$$__$$$$$$$$$
    $_$$$$$$___$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$__$$$$$$$
    $_$$$$$$$$___$$$$$$
    $$_$$$$$$$$___$$$$$
    $$$_$$$$$$$$__$$$$$$
    _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
    $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
    $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
    $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
    $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
    خوش بــ حال انارها و انجیرها ، دلتنگ که می شوند ، میترکند ...
    سال نو مبارک ...
  • المرأة الریحانه
  • سلام
    اگه قراره امسال امام زمان.عج. بیاد،مبارکت باشه..
    سال پیش روتون،حضرت زهرایی
    *التماس دعا*
    آینده متعلق به ایران است!
    ملت ایران باید خود را قوی کند!


    سلام..
    سال نو مبارک
    ان شاءالله سال پر خیر برکتی داشته باشید
    تربت بروز شد..
    منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    ایام شهادت حضرت مادر رو تسلیت میگم...
    ان شالله سالی فاطمی داشته باشید...
    غرض از مزاحمت...
    بالاخره سایت بلاگ اجتماعی همسنگری راه اندازی شد...
    hamsangarblog.ir
    در این سایت، علاوه بر مطالب و موضوعات مختلف، می توانید فعالیت های گروه را در زمینه های مختلف(تالار گفتمان، دانشکده بیان، کلک نشر، شبکه کتابخوانی و...) نیز دنبال کنید و همچنین اگر علاقه مند بودید، عضو بلاگ اجتماعی همسنگری در تلگرام(واتس آپ) شوید ...
    و اینکه...نظرات و پیشنهادات شما در رشد و پیشبرد فعالیت فرهنگی مؤثر خواهد بود ...
     به امید سربازی برای حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی)
    مؤفق و سربلند باشید...

    +یازهرا(سلام الله)
    ***
  • مَردی به رنگ زمستان
  • یا زهرا سلام الله علیها ، تو از بس عاشق حجاب بودی ، حتی مزارت در حجاب است.
    تسلیت ما را هم پذیرا باشید ..!

    چرا دان نداره؟

    چرا دان نمیشه تورو خدا یکی جواب بده دن ندارههههههه
    سلام بزرگوار! با ی واقعیت( به همین سادگی خونه نشینی ) به روزم تشریف بیارین
    التماس دعا
    سلام
    میلاد حضرت زهرا و روز مادر رو به مادرتون تبریک بگید :)
  • دختری به نام اوزلم
  • سلام 

    ممنون از ریمیکس ترکی آهنگ تاکی سن خوشبخت اولاسان یاریم
    عالی بود ، دستتون درد نکنه
    آرزو ی موفقیت براتون دارم



    بسیار زیبا
    sgm
    khoofi??
    mishe code music avalio vase webam bedi???
    kheili ghashang bood
    mamnoon misham
  • محمد مسیحا
  • سلام بر غزه پاره تن اسلام که وحشیانه مور تهاجم صهیونیسم های خون آشام قرار گرفته:
    خدا را قسم یاد می کنم اگر دولت جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همجوار بی غیرت  اجازه دهد به آنجا خواهم رفت تا فردای روزگار اگر سئوالی از من شد:بنی آدم اعضای یکدیگرند... جوابی برای گفتن داشته باشم.
    هر انسان آزاده ای با دیدن این صحنه های درد آور اگر مسلمان هم نباشد اشک در چشمانش جاری میشود.
    خدا وعده های راستین است می دانم که همان گونه که در قران فرموده ای: جق آمد و نابود شد باطل ، همانا باطل نابود شدنی است..
    به امید پیروزی آزادمردان غزه از چنگال مستبدان عالم / م.مرادخانی از زنجان
    پویا جون مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از این کار جالبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی