مهاجر چرم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

میخـــوام به شما بگم که چطور می توان کلمات و حروف را به صــــورت کشیده نوشت منظور از حروف کشیده شده اینه که مثلا ما کلمه " یگانه " را به 

این صورت تایپ میکنیم : یــــــــــــــــــگـــانـــــــــه !

این نوع نایپ کردن کار خیلی آسانیست ،کافیست در کلمه ای که می خواهید تایپ کنیــد ، حرف هایی مانند : ( ب/ ن/ج/ص/....) و در کل حروفی که 

بتوان آنـــها را کشید ..... برای مثال حروف ( ز / ر / ژ ) را نمی توانیــم بکشــــیم ، برای این کار از کلید ترکیبی ( shift+J ) استفاده کنید. 

یعنی برای تایپ کلمه " یگانه " برای مثال هنگامی که نوشتید " ی " ، shift+J را بزنید تا حرف " ی " کشــــیده شود  ( یـــــــــ )


نظرات  (۶)

  • محمد علیزاده
  • نکته ی خوبی بود
    پاسخ:
    :-)
    مطلب خوبی بود.
    پاسخ:
    خــــداروشـــــکر
  • مـــــــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــــدی
  • مرسی:)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خیلی وقتا تو کفش بودم مرسی ولی مال من انجام نمیشه
    پاسخ:
    عزیزم صفحه کلید باید فارسی باشه و این امکان فقط برای حروف فارسیه . همانطور که گفتم اول حروف مورد نطر رو بنویس سپس شیفت را نگه دار و حرف ت فارسی یا همان J انگلیسی را بزن هر چقد که دوست داشتی حروف کشیده تر باشد این کار را تکرار کن . موفق باشید .
    مرسی خیلی عالی بود ولی ماله منم نمیشه ...      
    پاسخ:
    سلام
    توضیحش خیلی واضحه که عزیزم
    مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

    یک سال دنبالش بودم ولی هیچ وقت حال سرچ کردن نداشتم !

    :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی