مهاجر چرم

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام لیلا

دانلود
ترانه سرا : یاحا کاشانی : آهنگ : مازیار فلاحی ، تنظیم : امیر توسلی


متن آهنگ جدید مازیار فلاحی با نام لیلا


فقط می خوام که حالم رو بدونه

کلاغ ها اطراف من رو گرفتن

از دور مزرعه هنوز نرفتن

لیلا دارن نقل و نبات می پاشن

تا عشق و خون دو باره هم صداشن


لیلا چقدر دلم برات تنگ شده

نیستی ببینی که سرت جنگ شده

نیستی ولی همیشه هم صدایی

لیلای من دریای من کجایی

♫♫♫♫♫♫

این نامه رو تنها باید بخونی

ببخش اگه پاره و غرق خونه

این نامه آخرمه عزیزم

تولد دخترمه عزیزم

براش یه هدیه کوچیک خریدم

دلم می خواد الان.اونو می دیدم

لیلا به دخترم بگو که باباش

رفتش تا اون راحت بخوابه چشماش

رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه

نپره از خواب خوشش یه لحظه

♫♫♫♫♫♫

اگه یه روز این نامه رو بخونی

دلم می خواد از ته دل بدونی

الان دیگه به آرزوم رسیدم

باور نمی کنی خدا رو دیدم

نظرات  (۴)

تاثیر گذار باشید..

سلام
تربت بروز شد 
  • سـیّـد مـحـمّــد
  • :'(
  • سفیـــر نـــور
  • ◄آنجا که حُسین علیه السلام در صحنه است؛►
     اگر در صحنه نباشی هرکجا می خواهی باش؛
    چه ایستاده به نمـــاز و چه نشسته به سفره شــراب...!
     خـوف، فرزند شـک است و شک زاییده شـرک و این سه ؛
    خـوف و شـک و شـرک راهزنان طریقِ حـق اند...!
     که اگر با مــرگ انس نگیری ، خوف، راه تو را خواهد زد و امــــام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.

    ◄سیــد الشهدای اهل قلـم ►

    ˙·٠•♥•٠·˙`آقا سیــد مرتـضی آویـنی´˙·٠•♥•٠·˙
    آبرو بردن هنر نیست!

    سلام
    تربت بروز شد
    منتظر حضور ارزشمندتون هستیم
    عاقبتتون بخیر ان شاءالله
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی